ILTAVALMENNUS KASVUHALUISILLE PIENYRITTÄJILLE:

löydä kolme Unelmakumppaniajoiden avulla saat JOPA SATOJA LIIDEJÄ JA KYMMENIÄ KAUPPOJA

löydä kolme Unelmakumppaniajoiden avulla saat

JOPA SATOJA LIIDEJÄ JA KYMMENIÄ KAUPPOJA

Huhtikuussa kolmella paikkakunnalla Helsinki, Tampere & Pori!

TAAS YKSI ILTA SOME-STRATEGIAN PARISSA - MISSÄ NE ASIAKKAAT OIKEIN OVAT?

Kello on 21:47. Istut työhuoneessasi läppärin ääressä. Puolisosi huikkaa olohuoneesta "Tuletko katsomaan leffaa?" Mutiset taas saman vastauksen: "Kohta... kunhan saan tämän yhden jutun valmiiksi."

Selaat myyntejäsi. Viimeisimmästä kaupasta on jo kolme viikkoa. Tiliote näyttää karulta - mainoksiin uppoaa satasia, mutta liidejä ei tule.

Kello 22:12. Julkaiset taas yhden tarkkaan hiotun postauksen. "Tästä tulee varmasti hyvä", ajattelet. Sama ajatus kuin niiden 47 edellisen postauksen kohdalla.

Kello 22:31. Tarkistat analytiikan. Eilisen postauksen on nähnyt 12 ihmistä. Viime viikon "täydellisesti optimoitu" mainos tuotti yhden liidin. Sekin sanoi palaavansa asiaan "ehkä ensi kuussa".

Olohuoneesta kuuluu naurunpyrskähdys. Leffa on puolessa välissä. Taas yksi ilta menee some-strategian hiomiseen.

TUNTUUKO TUTULTA?

Avaat kalenterisi. Viime viikko näyttää tältä: 

Maanantai: 3h somepäivitysten suunnittelua, 0 kauppaa 

Tiistai: 4h verkostoitumistapahtuma, 6 käyntikorttia taskussa, 0 kauppaa 

Keskiviikko: 2h uutiskirjeen kirjoittamista, 14% avausprosentti, 0 kauppaa 

Torstai: 3h Facebook-mainosten säätöä, 47€ mainosbudjetti, 0 kauppaa 

Perjantai: 2h liidimagneetin suunnittelua, vieläkin kesken, 0 kauppaa

Silmäilet Linkedinin feedistäsi kilpailijoidesi postauksia. 

Heillä näyttää riittävän asiakkaita. Kommenttikentät pursuavat keskustelua. Tykkäyksiä sataa.

Sinulla on parempi palvelu. Enemmän kokemusta. Tyytyväisempiä asiakkaita.

Silti...

Joka aamu sama rituaali: 

Avaat sähköpostin: Tyhjä inbox 

Tarkistat eri somekanavat. Ei uusia liidejä. 

Katsot puhelimen: Ei yhteydenottoja.

Pahinta on se tunne kun joku kysyy "Miten bisnes sujuu?"

Hymyilet ja vastaat "Ihan hyvin!" vaikka tiedät, että viimeisen kolmen kuukauden tulos on pakkasella. Mainoskulut syövät katteen. Verkostoitumistapahtumat syövät aikaa. Etkä tiedä mitä tehdä seuraavaksi, jotta tilanne muuttuisi. 

Kello on nyt 23:04. Läppärin sininen valo heijastuu väsyneille kasvoillesi. Selaat taas yhtä "5 vinkkiä parempaan asiakashankintaan" -artikkelia.

Puolisosi käy työhuoneen ovella: "Tuletko nukkumaan?"

"Ihan kohta... pitää vielä..."

PYSÄHDY HETKEKSI.

Tiedän tarkalleen miltä sinusta tuntuu. 

Olen nähnyt satoja yrittäjiä samassa tilanteessa. 

Lahjakkaita, intohimoisia ammattilaisia, jotka ansaitsisivat paljon enemmän.

Haluan sanoa sinulle suoraan: Tämä. Ei. Ole. Sinun. Vikasi.

Kukaan ei ole koskaan opettanut sinulle, että on olemassa helpompikin tie…

Sellainen, jossa et joudu uhraamaan iltojasi algoritmeille tai säästämään jokaista euroa mainosbudjetista.

En halua enää nähdä yhdenkään pienyrittäjän kamppailevan yksin näiden samojen ongelmien kanssa. 

Siksi päätin tuoda julki menetelmän, jonka avulla olen itse ja sadat valmennettavani ovat päässeet tästä oravanpyörästä.

Sitä ennen haluan kertoa markkinoinnin pelikentän muutoksista, jotka sinun täytyy ymmärtää jos haluat saada lisää liidejä ilman jatkuvaa stressiä ja sähläämistä joka paikkaan.. 

MARKKINOINNIN PELIKENTTÄ ON MULLISTUNUT

Muistatko vielä vuoden 2019?

Silloin kuka tahansa pystyi saamaan orgaanisesti näkyvyyttä somessa. Kilpailu netissä oli olematonta. Mainonta maksoi murto-osan nykyisestä. TikTokista ei ollut kukaan kuullutkaan. Tekoäly oli scifi-elokuvien juttu.

Nyt vuonna 2025 markkinointi on keskellä historiallista murrosta:

Orgaaninen näkyvyys on pudonnut pohjalukemniin. Algoritmit vaihtuu viikottain. Mainoshinnat ovat nousseet kymmeniä prosentteja vuodessa. Uusia somekanavia syntyy kuukausittain. Tekoäly mullistaa sisällöntuotannon. Kohderyhmät pirstaloituvat yhä pienemmiksi. Huomiotalous on kovempaa kuin koskaan.

Tämä murros koskettaa meitä kaikkia. Se ei katso kokemusta, osaamista tai budjettia.

Yritämme sopeutua muutokseen parhaalla mahdollisella tavalla:

"Tuotetaan enemmän sisältöä!" 

"Parannetaan sisällön laatua!" 

"Lisätään mainosbudjettia!" 

"Verkostoidutaan aktiivisemmin!" 

Tämä on kuin yrittäisimme pelata jalkapalloa, mutta kentän koko kasvaa joka minuutti. 

Mitä kovempaa juoksemme, sitä kauempana maali tuntuu olevan.

YKSI ASIA ON VARMA

Markkinoinnin tsunami ei ole ohimenevä ilmiö. Se on uusi normaali.

Meillä on kaksi vaihtoehtoa:

1. Jatkaa samalla tavalla ja toivoa parasta - kilpailla aina vain kalliimmista klikeistä, taistella algoritmeja vastaan ja juosta kovempaa paikallaan pysyvässä oravanpyörässä.

2. Löytää täysin uusi tapa toimia - sellainen joka ei riipu algoritmeista, sellainen joka ei vaadi jättibudjettia, sellainen joka skaalautuu ilman burnoutia.

Ensimmäistä vaihtoehtoa on kokeiltu. Se on tuttu ja turvallinen, mutta tulokset näemme joka päivä.

Toinen vaihtoehto vaatii rohkeutta ajatella eri tavalla. Se vaatii vanhojen uskomusten kyseenalaistamista.

Mutta ennen kuin kerron tästä uudesta tavasta, sinun täytyy ymmärtää yksi asia…

SE PUUTTUVA PALANEN

Mitä jos kertoisin sinulle, että markkinoinnin ei tarvitse olla yksinäistä puurtamista algoritmeja vastaan?

Mitä jos voisit saada SATOJA silmäpareja näkemään tarjontasi ilman, että käytät tuntiakausia someen tai tuhansia euroja mainontaan?

Se on mahdollista. 

Tiedän sen, koska olen nähnyt sen toimivan kerta toisensa jälkeen.

TÄSSÄ MITÄ KUKAAN EI OLE KERTONUT SINULLE

Jokaisessa kaupungissa, jokaisella toimialalla on olemassa tahoja, joilla on jo valmiina se mitä sinä yrität rakentaa. 

Heillä on valmis, luottava yleisö. Aktiivinen postituslista. Sitoutuneet someseuraajat. Säännöllisesti ostavat asiakkaat.

He ovat sinun Unelmakumppaneitasi.

Mutta tässä tulee se jännä juttu:

He tarvitsevat SINUA yhtä paljon kuin sinä tarvitset heitä.

Miksi?

Koska heidän asiakkaansa kysyvät jatkuvasti palveluita, joita he eivät itse tarjoa. Palveluita, joita SINÄ tarjoat.

Ajatellaan vaikka personal traineria, joka saa viikoittain kyselyjä ravintovalmennuksesta. Tai mainostoimistoa, jonka asiakkaat kysyvät jatkuvasti valokuvaajaa. Tilitoimistoa, joka tietää välittömästi kun asiakas tarvitsee lakipalveluita.

Tämä ei ole sattumaa.

KUN LÖYDÄT OIKEAT UNELMAKUMPPANIT

Saat välittömästi pääsyn valmiiseen, luottavaan yleisöön. 

Kumppanisi suosittelee sinua aktiivisesti omille asiakkailleen. 

Saat liidejä, jotka ovat jo valmiiksi lämmitettyjä. 

Kaupat syntyvät nopeammin, koska luottamus on jo rakennettu.

Ja parasta tässä kaikessa? 

Tämä tapahtuu ilman jatkuvaa somepostausten hiomista, kalliita mainoskampanjoita tai loputtomia verkostoitumistapahtumia.

MUTTA TÄSSÄ ON SE KOUKKU

Unelmakumppanit eivät ole mitä tahansa yhteistyökumppaneita.

Tarvitset tarkan suunnitelman. 

Sinun täytyy tietää kuka on sinun ideaali Unelmakumppanisi. 

Ymmärtää miten lähestyä heitä oikein. 

Oppia rakentamaan kestävä win-win suhde. 

Ja lopulta, osata skaalata tämä useisiin kumppanuuksiin.

Juuri tätä varten olen luonut…

ILTAVALMENNUS UNELMAKUMPPANEIDEN LÖYTÄMISEEN

Tämä ei ole tavallinen verkostoitumistapahtuma.

Se on intensiivinen kolmen tunnin työpaja, jossa rakennamme sinulle henkilökohtaisen suunnitelman Unelmakumppaneiden löytämiseen ja aktivoimiseen.

Huhtikuussa kolmella paikkakunnalla: Helsinki, Tampere ja Pori.

TÄSSÄ MITÄ TULET OPPIMAAN

Unelmakumppani Mindset: Käymme läpi esimerkkien ja tarinoiden kautta täysin uudenlaisen tavan ajatella kumppanuuksia. Tämä muuttaa tapasi nähdä markkinointi ja myynti lopullisesti.

Win-Win-Win Framework: Näytän sinulle tarkalleen miten rakennat kumppanuuksia, jotka tuottavat välitöntä arvoa sinulle, kumppanillesi JA teidän molempien asiakkaille.

Kumppanikartoitus: Teemme yhdessä konkreettisen kartoituksen sinun toimialasi potentiaalisista Unelmakumppaneista. Löydät todennäköisesti useita sellaisia, joita et ole edes ajatellut aiemmin.

Kontaktointisuunnitelma: Kirjoitamme valmiiksi viestit, joilla lähestyt Unelmakumppaneita. Testattuja ja toimivia malleja, jotka saavat heidät kiinnostumaan yhteistyöstä.

TÄMÄ ON SINULLE JOS

Olet kasvuhaluinen pienyrittäjä, joka tietää olevansa valmis isompiin tuloksiin.

Haluat rakentaa kestävää liiketoimintaa ilman jatkuvaa some-stressiä ja mainoskuluja.

Olet valmis ajattelemaan markkinointia ja myyntiä uudella tavalla.

Et halua enää tehdä kaikkea yksin, vaan olet valmis rakentamaan merkityksellisiä kumppanuuksia.

KUN LÄHDET MUKAAN, SAAT…

Konkreettisen toimintasuunnitelman, jolla löydät ja aktivoit omat Unelmakumppanisi.

Valmiit viestipohjat kumppaneiden kontaktointiin.

Todennäköisesti myös: Uusia asiakkaita ja kumppaneita suoraan valmennuksesta, sillä pienryhmätyöskentelyn aikana moni on löytänyt suoria yhteistyömahdollisuuksia.

PAIKKOJEN MÄÄRÄ ON RAJATTU

Jotta voimme keskittyä jokaiseen osallistujaan kunnolla, otamme mukaan vain 40 yrittäjää per paikkakunta.

Valitse itsellesi sopivin paikkakunta ja ajankohta:

PAIKKOJA ON RAJOITETUSTI!

OTA ASKEL KOHTI UNELMABISNESTÄ

EARLY BIRD 47€

(NORM. 197€)

Hintaan lisätään alv. 25.5%

  • Pääsy iltavalmennukseen

  • Verkostoidu kasvuhalukkaiden yrittäjien kanssa

  • Opi miten voit vivuttaa liiketoimintaasi Unelmakumppanien avulla win-win-win -mentaliteetilla!

  • Tee valmis suunnitelma siitä, miten ja minkälaisella viestillä lähestyt potentiaalisia Unelmakumppanejasi!

Image

Tommi Ikonen, Personal Trainer

”Kohti Unelmia Akatemian jäsenten ja heidän suositusten kautta Kohti Unelmia Akatemia on tuonut minulle 8kk aikana 1500€/kk myyntiä lisää + yhden useamman tuhannen euron arvoisen yhteistyösopimuksen. En voisi olla tyytyväisempi”

Osallistu Kohti Unelmabisnestä -valmennukseen

Maa
€47
€47
€47

Valmentaja

JOHANNES LAINE

Johannes Laineen missio on auttaa kasvuhaluisia pienyrittäjiä menestymään.

Hän on auttanut tuhansia yrittäjiä eteenpäin, pitää suosittua Kohti Unelmia Podcastia, on perustanut kasvuhaluisten pienyrittäjien yhteisön Kohti Unelmia Akatemian sekä yhtenä omistajana kasvattaa suomen palvelevinta Kohti Unelmia Tilitoimistoa. Hänen energiansa ja intohimonsa yrittäjien auttamista kohtaan todella huomaa!

Hän on ollut mukana 25 firman osakkaana ja tehnyt neljä konkurssia, joten hän myös tietää erityisen hyvin eri alat ja vaiheet yrittäjänä.

Johannes Laine uskoo yhdessä tekemisen voimaan & vahvan sisäisen perustan luomiseen - sydäntä ja intuitiota kuunnellen Kohti Unelmia!

USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

Olen yksinyrittäjä, sopiiko tämä minulle? 

Valmennus on tarkoitettu kaikille kasvuhaluisille pienyrittäjille, jotka haluavat tehdä enemmän yhdessä & vivuttaa omaa tekemistään ennenkaikkea muiden avulla. Voit olla yksinyrittäjä tai kymmenen hengen tiimin vetäjä, mutta jos haluat oppia miten pääset tehokkaammin eteenpäin ja saat Unelmakumppaneiden avulla tunnettuuden sekä myynnin seuraavalle tasolle… Tämä on sulle! 

En ole yrittäjä, voinko tulla mukaan? 

Mahtava asenne! Tulet menestymään kun olet valmis investoimaan aikaasi, energiaasi & rahaa itsesi valmentamiseen. Olet lämpimästi tervetullut mukaan. Varoituksen sanana luultavasti pistät unelmasi toteuttamiseen vauhtia tapahtuman jälkeen… 

Minkä alan toimijoille tämä sopii?

Olemme auttanut hierojia, personal trainereita, taiteilijoita, valmentajia, verkkokauppiaita... Toistaiseksi emme ole kohdanneet alaa, jossa tämä ajatus ei toimisi. Unelmakumppanuuksia voi rakentaa alalle kuin alalle.

Ymmärrän yhteistyön merkityksen, mutta mitä mä voin tarjota kun olen yksinyrittäjä?

Mahtavaa, että ymmärrät jo yhdessä tekemisen merkityksen. Ei ole väliä vaikka Unelmakumppanisi olisi sinua merkittävästi isompi toimija. Keksimme kyllä ideat ja lisäarvoa tuottavat ehdotukset myös sinulle.

[email protected]

Whatsapp 040 416 8796​

Kohti Unelmia Akatemia / Jespreneurs Oy

Y-tunnus: 3275449-9

Emalitehtaankatu 2 C 4

04400 Järvenpää

Tietosuojaseloste